Retourbeleid
Klanttevredenheid staat bij ons bovenaan. Als je het juiste artikel in goede staat hebt ontvangen, maar toch niet tevreden bent, neem dan contact op via contact@reflectgymwear.nl voor hulp of stuur ons eenvoudig een berichtje in de chatbox. Als je verkeerde of defecte artikelen hebt ontvangen, stuur dan binnen 7 dagen na de leveringsdatum een e-mail met een foto van de ontvangen bestelling naar contact@reflectgymwear.nl (Houd er rekening mee dat voor sommige retouropties een printer nodig is)
Zodra jouw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail een PostNl-retourlabel waarmee je het pakket eenvoudig kunt terugsturen.
Zodra de bestelling is geretourneerd en geïnspecteerd, heb je recht op een volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen, exclusief de kosten van de retourzending.
Als de fout bij ons ligt (Bijvoorbeeld bij een verkeerd of defect artikel) vergoeden wij uiteraard de kosten van de retourzending.
Retourzendingen zijn mogelijk binnen 30 dagen na aankoop. Binnen de eerste 14 dagen na ontvangst kun je gebruik maken van je wettelijke herroepingsrecht. Daarna geldt ons verlengde retourbeleid tot 30 dagen na je aankoop. Daarna kunnen we je bestelling niet meer terugbetalen of omruilen.
Terugbetalingsopties:
- Oorspronkelijke betaalmethode: terugbetaling via de originele betaalmethode duurt doorgaans 7-10 werkdagen na verwerking van je retourzending.
- Omruiling: Omruiling is afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Mocht het gewenste artikel niet op voorraad zijn, bespreek dan verdere acties met ons team voor een gewenste oplossing.
Retourvoorwaarden en richtlijnen:
- Retourzendingen zijn mogelijk binnen 30 dagen na aankoop. Binnen de eerste 14 dagen na ontvangst kun je gebruik maken van je wettelijke herroepingsrecht. Daarna geldt ons verlengde retourbeleid tot 30 dagen na je aankoop. Daarna kunnen we je bestelling niet meer terugbetalen of omruilen. Stuur je retourzending op met behulp van een traceerbare en verzekerde service, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor items die tijdens het retourtransport beschadigd of verloren zijn gegaan.
- Alle geretourneerde items moeten in de originele verpakking zitten, tevens moeten deze items ongewassen, ongedragen en met aangehechte labels worden geretourneerd.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de items (Mits het artikel verkeerd of defect word geleverd).
- Zorg ervoor dat je zowel de geopende als ongeopende verpakkingen retourneert.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde items goed zijn verpakt, zodat ze tijdens de verzending niet beschadigd raken.
Wat komt niet in aanmerking voor terugbetaling?
- Verloren retourzendingen omdat het pakket niet met een traceerbare en verzekerde service is verzonden
- Ernstig beschadigde retourzendingen door slechte verpakking
- Retourzendingen die naar een verkeerd adres zijn gestuurd
- Retourzendingen die buiten de termijn van 30 dagen na aankoop en/of 14 dagen na ontvangst worden verzonden, afhankelijk van welke termijn langer is
- Retourkosten (Mits de artikelen defect of beschadigd zijn)
Retourverwerking:
-
We doen ons best om je retour zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst in ons magazijn word je retour binnen 10 dagen verwerkt. Houd er rekening mee dat na deze verwerking het nog eens 7 dagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.